Friday, December 9, 2011

Siis mõtlesin, et kirjutan, mis vahepeal on juhtunud. Ega eriti väga ei viitsi,
aga siis mõtlesin, et kes vähegi loeb mu blogi ehk äkki tahab teada mis toimu.
Asi on hetkel nii, et ma vahetasin peret ja nüüd poolteist tundi põhja pool.
Diivanil istun hetkel ja mõtlesin, et oleks ka teile aeg seda öelda. Oma eelmises
asutuses ära minnes tegin poomismängu klassile ja vastuseks oli, et lahkun.

Praeguses kohas olen olnud eelmisest pühapäevast saati. Siiani kõik tore ja
ilus. Siinses peres mul pereema ja pereisa üle 60 aasta vanad. See pärast on
lihtsam aru saada, et mul on 4 hostõde vanuses 27, 29, 39 ja 41. Suhteliselt
tore ja veidi imelik oli kuulda, et kahel vanemal õel mõlemal 3 last.

1 comment:

  1. Noo nii, lopuks sulsiis veab, et sa saad omale uue vanaema ja vanaisa :)

    ReplyDelete