Wednesday, October 26, 2011

Kolmapäev

Nädal aega tagasi käis meil külas Trondi töökaaslane Brasiiliast koos oma naisega. Päeval käisid nad Preikestolen-il ja pärast tulid meile õhtust sööma. Huvitav oli kuulata nende juttu ja nende arvamusi ja elamusi Preikestolen-ist. Õhtu jooksul läks jutt naljakamaks, kuna inimesed olid üha rohkem ja rohkem alkohooli mõju all.
Eelmine reede ma sain lõpuks siin võrkpalli mängida. Ainult minu enda klassist olid inimesed ja kõik kes tahtsid said tulla. Meid oli kokku 8, kui õigest mäletan. Poole mängu peal üritasin suruda ja maandudes maandusin klassivenna jala peale ja väänasin oma jala välja. Alguses oli tunne, et järgmised nädal aega ma lonkan, aga 2 minutit hiljem polnud enam mingit valu. Pärast võrkpalli läksime kehalise tunniga seoses jõusaali ja tegime seal mis ise tahtsime. Kuna ma ei teadnud mida muud teha, siis otsustasin alusutuseks jooksulindil joosta, mis võis olla viga, kuna kui olin kodus jalal natuke puhata lasknud, siis hakkas jalg mõnusasti valutama. Nüüdseks on see üle läinud, aga kena 3 päeva andis jalg ikka tunda.

No comments:

Post a Comment