Sunday, October 2, 2011

Pühapäev

Eelmine neljapäev öeldi mulle koolis, et ma näen välja nagu norrakas, kuni ma oma suu lahti teen. Rõõm oli seda kuulda ikka, aga natuke naljakas oli ka.
Reede oli koolis kehalises meil viievõistlus ja mul läks väga hästi. Olin ühes grupis ühe hea jooksjaga ja kahe tüdrukuga. Esimene ala oli 400 meetrit ja kuna ma teadsin, et ta jookseb hästi arvasin, et kaotan talle ja pingutan liiga palju, aga lõpuks pärast tema järel jooksimist suutsin piisavalt energiat säästa, et temast viimase 100 meetri jooksul mõõda joosta. Oda viskasin 35 meetrit, 60 meetrit oli umbes 8.36 kui õigesti mäletan, kaugust hüppasin 4.65 meetrit ja 400 meetri aeg oli alla 1.02. Lisaks kuuli tõukasin 10.5 meetrit. Laupäeval käisime Elleni ja Karnaga Hyttes ja pärast seda kuskil kahe suure mäe vahel, kus oli ilgelt palju erineva suurusega kive.



Tagasi tulles Ellen pani mind kuskil ristmiku peal maha ja läksin tugiisiku autoga tugiisiku juurde juttu rääkima. Mees oli mingi 60 aastane ja ta naine ilmselt sama vana ja venelane. Midagi väga kasulikku ma sealt oma jaoks ei leidnud, rääkisime 2 ja pool tundi väga mõttetuid asju. Minu meelest oli suhteliselt mõttetu asi.

No comments:

Post a Comment