Tuesday, March 6, 2012

Teisipäev

Üheteistkümnendal veebruaril käsin ühel peol. Sellel samal nädalal, veits aega varem ühed klassiõed kutsusid ja ma mõtlesin, et midagi halba see teha ei saa ja siis läksingi. Pidu oli kuskil noortemajas ja oli kuna kolmel inimesel oli samal ajal sünnipäev. Siiani võib-olla ainult ühe tunneks ära tänaval ja ka tema nime ei tea. Pidu oli rohke alkoholi ja liiga valju muusikaga, aga muidu polnud asjal väga vigagi ja sai paljude erinevate inimestega rääkida.

Üks nädalavahetus sellest hiljem algas mul koolivaheaeg ja mu naabripoisid, kaksikud, kutsusid mind nende perega mägionni. Sinna läksimegi. Autos sai juttu räägitud ja lõpuks nende ema ütles, et auto juurest tuleb suuskadega edasi minna ja alguses ma mõtlesin, et ta teeb nalja, aga ei... Eks ma siis nüüdseks olen ka siis talvel täitsa pimedas suusatamas käinud. See nädalavahetus oli tore ja sai paljugi seal teha. Käisime üksnes murdmasuuska sõitmas ja mäele ei jõudnud, aga muidu polnud asjal viga miskit. Tagasi tulin ma pühapäeval, aga nemad jäid sinna kauemakski.

Järgmise nädala kolmapäeval sõitsime ka oma mägionni. Neljapäevast laupäevani käisin Telemark stiili suuskadega mäe peal sõitmas, mis oli ülimalt mõnus. Laupäeval pärast lõunal tuli ka suuskade omanik mäele ja tahtis viimased 2 tundi ise sõita ja mis mul muud teha oli, kui lihtsalt loovutada suusad. Sõitsin viimase tunni mäepeal murdmasuuskadega telemark stiili. Sõita kas mägisuuskadega või murdmasuuskadega telemark stiili ei saa just öelda, et mitte mingisugust vahet polnud. Murdmasuusad, mis kitsad ja põhimõtteliselt libisevad igas suunas teevad sõitmise ikka nii palju raskemaks, aga kuidagi moodi tuli ka see välja. Viimase vaheaja päeval käisime murdmasuuska sõitmas ja tulime ka tagasi. Nüüd teist nädalat koolis ja vahepealsel nädalavahetusel midagi väga ei teinud. Sain omale suusasaapad, aga mitte miskit muud, sai lihtsalt lõdvestuda.

Igal esmaspäeval olen nüüdsest käinud võrkpallis. Võrkpalli mängin koos igasuguste karvaliste ja sulelistega. Enamus ilmselt suht neljakümne ringis, aga mõni on ka noorem. Muidu on vägagi meeldiv mängida ja kena trenni saab sellest ikkagi.

2 comments:

  1. Tere kallis kaas YFU-lane, olen Cathery Taro, Tallinna Ühisgümnaasiumi 11. klassist ning olen hetkel koostamas uurimistööd õpilasvahetuse sponsorluse kohta. Loodan väga, et leiate oma tihedas graafikus 10-15 minutit, et allpool esitatud küsimustele mõttega vastata. Tänan teid põhjalike vastuste eest!

    Link:
    http://freeonlinesurveys.com/s.asp?sid=71cxtksnqxsoxur11055

    ReplyDelete
  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete