Tuesday, March 20, 2012

Teisipäev

10 ja 11 märts oli mul YFU kogunemine jällegi. Seekord oli üksnes inimestele, kes minu piirkonnas elavad. neid on umbes 20 aga kohale tuli ainult 6. Kogunemine toimus Bergenis, mis minule oli ligi 120 kilomeetri kaugusel ja ja võttis ligi 4 tundi, et sinna sõita. Bussipileti üks ots maksis 250 NOK-i, aga selle saan YFU-lt tagasi. Laupäeval kui kõik minu vahetusõe korteris kokku said, siis me mängisime seal kaarte ja lihtsalt sõime magusat ja naersime. Mina ja vahetusõpilane türgist, kes minuga samas koolis käib jäime sinna ööseks, kuna muidu oleks olnud vähe karm sõita ühel päeval 8 tundi bussiga. Mu vahetusõde ise mingil hetkel läks haiglasse öövahetusse tööle ja hommikul tuli väsinuna tagasi. Kui tema pühapäeva hommikul magasi, siis mina ja türgi võp saime linna peal Madalmaade vahetusõpilasega kokku ja läksime Bergenit avastama.

Laupäeval, mis 3 päeva tagasi oli, sain Johann-iga jällegi kokku. Ta minu sõber jörpelandist ja tema juures veetsin ka aastavahetuse. Ta tuli siia kanti, kuna tal oli mingi esinemine UKM-iga, mis on mingisugune noorte kontsert, kus ka hinnatakse, et kui hea keegi on ja paremad saavad edasi ja esinevad rohkematele inimestele Norras. Ta esines Ukulelega ja http://www.youtube.com/watch?v=puSkP3uym5k selle lauluga. Ta ei saanud küll edasi, aga suure aplausi sai küll. Terve minu laupäev tema seltsis läks ja ta tõi mulle ka mu pusa ära, mis ma teisse kooli tellitud sain.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete