Sunday, September 25, 2011

Pühapäev

Kolmapäeval ma panin siinsele kitarrile, millel oli kolm keelt puudu, puudu olevad keeled peale. Mängisin natuke ja häälestasin, kuna läks kiirelt häälest ära, mängisin ja häälestasin uuesti. Lõpuks rahuliku mängimise käigus käis kõva latakas ja kitarr minu vaate nurgast plahvatas. Kitarri keeled käivad ühest otsast kaela külge, kus on häälestamiseks vajalikud jublakad ja teises otsas on sellel kitarril koht, kuhu seotakse keeled kinni. "Plahvatuse" käigus kogu tagumine kupatus tuli ära ja keelte pinge all lendas päris suure hooga vastu mu kätt ja ka kaugemalegi. Läksin teatasin sellest Ellenile ja ainuke asi mis sealt vastu tuli oli küsimus, et kas ma karjusin kui see juhtus, mis tundus mulle suht naljakas. Ellen ütles, et ma paneksin selle ühte abiruumi, mis põhimõtteliselt tähendas seda, et see läheb äraviskamisele. Neljapäeval otsustasin, et ikka nii lihtsalt ei saa ja otsustasin proovida ja selle tagasi liimida. Leides natukene liivapaberit ja liimi asusingi selle kallale. Laupäeval arvasin, et liim on piisavalt ära kuivanud ja võin proovida keeli tagasi panna. Siis kui keeled peal taipasin, et nüüd püsib kitarr paremini hääles ja ka mängida saab ilma, et miski suure hooga vastu su kätt lendaks.
Reedene koolipäev on suht lühike ja kehalise kasvatuse tunniga. Seekord kehalises ma taipasin, et ainult minu Eesti koolis ei piinata õpilasi piiksujooksuga, vaid seda tehakse ka siin. Ainuke erinevus oli see, et kui mul koolis võetakse aega stopperiga, siis siin lihtsalt lindi pealt tuleb, et "level 5-3, level 5-4" ja nii edasi. Suutsin natukene liiga palju pingutada ja jõudsin level 12-ndani, mis on 11 minutit nõmedat jooksmist, ja suutsin kõikidele jalgpalli austavatele poistele ära teha. Pärast seda oli veel erinevaid asju mida me kehalises tulemuse peale tegime. Tunnid siin on 80 minutit, mis teeb ka kehalise palju rohkem pingutust nõutavaks ja väsitavamaks. Erinevalt Eesti kehalise kasvatuse tundidest, mis mul olnud on, siin ma pärast kehalist tunnen, et ma tõesti olen midagi teinud. Lisaks siin on hinded kuni kuueni, mitte viieni nagu Eestis ja seda piiksujooksu oleks ma pidanud jooksma "level 12-12" kui ma oleks kuute tahtnud, aga selle sain ma teada alles pärast lõpetamist.

3 comments:

  1. da fuk on piiksujooks? cooperi test v?

    ReplyDelete
  2. nope, jooksed mingi jooneni, siis tuleb makist piiks, siis jooksed teise jooneni, käib piiks ja jooksed tagasi ja iga minuti tagant läheb kiiremaks.

    ReplyDelete
  3. aaaaaa jaa see on magus ja tegime ka norras, aga meil nii hi-tech ei old:D õpetaja karjus lihtsalt LØP! :D:D:D

    ReplyDelete