Sunday, September 11, 2011

Pühapäev

Teisipäeval ma käisin Stavangeris oma pabereid korda ajamas, mis lubavad mul siia riiki jääda. Hommikul vaatasin õue ja ilm oli nii ilus, et otsustasin, et ei võta jopet ja teel bussipeatusesse tegin ka pilti, kuna lihtsalt ilm oli ilus. Sõitsin bussiga sadamasse ja kui ma praamiga Stavangerisse jõudsin, siis seal juba sadas vihma. Stavangeris pidin jalutama umbes 10 minutit, et õigesse asutusse jõuda ja seal läks ligi poolteist tundi. Seal olles kuulsin ka ühte tädikest Soome keeles karjumas, mis tegi mulle palju nalja. Sel päeval ma jõudsin kooli ainult selleks, et olla vihma varjus kuniks buss tuleb.

Reede hommikul paistis päike, aga kuna ma juba korra sellepärast olin jope maha jätnud ja sellepärast kannatanud otsustasin ikkagi jope kaasa võtta. Bussipeatusesse jõudes nägin vikerkaart väga tumedal taustal ja mõtlesin, et see midagi head ei teota. 2 minutit hiljem sadas padukat, aga õnneks buss suht kohe tuli. Pärast kooli klassivennad kutsusid mind jalgpalli mängima ja seda ma ka tegin. Kooli kõrval on suur jalgpallihall, kus me mängisime. Aga kuna seal kunstmuru sees olid väikesed kraanolid, mis läksid tossu sisse, siis pärast seda oli mul mõlema jala all suur vill. Kuna reedel oli ka kehalise tund, siis laupäeval sain tunda mõnusat lihasvalu nii reie- kui ka säärelihases.

Siis siin on pilt Kvikk Lunsj-ist, mis väidetavalt olevat hästi hea ja norrakate seas väga levinud. Ma ei ütleks, et see halb oleks, aga see midagi väga erilist ei olnud.

See oli minu reede õhtune sõõk. Grandiosa pitsa ja Eplemost, mis on põhimõtteliselt õunalimonaad või midagi taolist.

Laupäeval oli Abrahami sünnipäev ja tänu sellele, mina, Karna ja Ellen pidime olema vanaema juures, mis on naabermaja. Enne sinna minekut käisime kuskilt Kebabi kohast läbi ja ostsime pitsat, millel oli friikartulid peal. Midagi fantastiliselt head ei olnud, aga midagi teistsugust kindlasti.

No comments:

Post a Comment