Tuesday, September 20, 2011

Teisipäev

Eelmine reede käisin klassikaaslastega Stavangeris kinos ja mcdonalds-is. See oli mu klassikaaslaste mõte ja nad kutsusid mind kaasa. Läksin bussiga umbes kella viie ajal Johanniga koos Stavangeri poole ja Stavangeris saime kahe klassiõega kokku, rohkem meid polnudki. Kino ise oli suht väikene saal või siis ma lihtsalt olen suurte saalidega harjunud. Koju tagasi jõudsin 22.30 ja selleks ajaks oli maja juba suht vaikne ja peaaegu kõik magasid.
Laupäeval koristasime prügiladu, mis on neil nende maa peale tekkinud, aga maalapp ise on majast palju kaugemal. Koristama pidime seda sellepärast, et mingile naabrile see ei meeldinud ja arvas, et see kole ja tänu sellele linnavalitsus käskis selle ära koristada. See polnud otseselt prügimägi, aga lihtsalt koht kuhu Trond oli väga palju asju viinud, mis tähendas, et see nägi välja nagu prügimägi.
Pühapäeval me pidasime suure õhtusöögi maha naabritega, kuna naabrid aitasid meil seda prügimäge koristada. Söögiks oli komle, mis on mingi ümmargune lihapalli moodi asi ja selle kõrvale oli kartul, vorst ja muud suhteliselt tavalised asjad.
Täna koolist tulles istusin ma natukene vale bussi peale, aga olin selle sama bussiga ka enne tulnud. See kord aga bussijuht arvas, et on nõme ja ei lase mind minu peatuses maha ja sõidab kolm peatust edasi ja laseb mind välja seal, kus kõik teised.

No comments:

Post a Comment