Wednesday, August 24, 2011

Kolmapäeval

Eile oli suht kasutu päev. Hommikul kooli ei läinud ja läksin Trondiga koos Stavangerisse, et ajada korda paberid, mis lubavad mul jääda siia Norrasse. Õigesse kohta jõudes lasi Trond mind autost välja ja ma võtsin oma ratta, ning läksime eri suundadesse. Siiski ma veel neid pabereid korda ei saanud ajada ja pean kahe nädala pärast uuesti sinna minema. Pärast seda ma sõitsin Stavangeri peal ringi ja vaatasin linna, kuna ilm oli ilus. Üritasin leida MacDonaldsit, aga enne selle leidmist ma suutsin leida Burger Kingi ja jäin selle peale kindlaks. Pärast seda ma läksin sadamasse ja üritasin osta omale bussikaarti, aga seda polnud mul võimalik teha, kuna nad ütlesid, et ma vajan õpilaspiletit selleks. Koolis hiljem uurides tuli välja, et ma seda ikkagi ei vaja ja ma pean nüüd sellepärast tagasi minema. Kooli ma sellel päeval ei jõudnud, ning sõitsin jalgrattaga sadamast koju, mis on umbes 7 kilomeetrit.
Hiljem me läksime Abrahamiga kalale jälle, aga see oli pärast õhtusõõki, ehk kui me lõpuks tagasi jõudsime oli kell juba suht palju. Siiski me otsustasime ka krabilõksud vette panna, et püüda krabisid ja sellega venis asi veel hilisema peale. Tuppa jõudes oli kell 22.00 ja läsksin suht kohe keldri ära. Magama läksin kell 23.00.

Stavangeris.

Praami pealt tehtud pilt.

See on minu kooli tee.

Stavangeris vana sadam

Burger King-ist eine.

Enne minu kätte jõudmist

See mis sellest sai.

See mis üle jäi.

Siis ma praadisin need ära.

Ja siis need maitsesid hästi.

No comments:

Post a Comment