Thursday, August 18, 2011

Neljapäev



Eile käsime Karna ja Elleniga autoga 1,5 tunni kaugusel kodust mingisugust mägionni vaatamas, mida Ellen omale osta tahtis. Tagasi tulles kuulsin, kuidas ta pidas telefonis mingisugust lahingut bõrsimaakleriga. Koht ise oli suht keset orgu, aga mäed ei olnud väga ümber, mis siin olevatele inimestele ei meeldi, kuna see on klaustriafoobiat tekitav või midagi sellist. Tagasi tulles tehti mulle "fiskebolle"-t, mis mingi kala toit purgist. Mis maitses nagu kala ikka, aga kui sellel kartulid ja porgand kõrval oli siis oli see lihtsalt just kui mingi maitsetu asi. Mul pole mitte miskit selle söömise vastu, aga see pole minu lemmiktoit.
Selles peres lapsed sõõvad seda puruks tehtuna nii, et ma tegin seda sama.

Täna hommikul ärkasin üles ja seda esimest korda äratuskella abiga siin majas, kuna ma pidin minema hostisaga koos politsei jaoskonda, et ajada korda pabereid, et saaks siin Norras elada. Üles ärgates läksin kööki ja nägin seal ühte taldrikut koogitükiga ja hunnik kingitusi kõikide inimeste poolt, kes siin majas elavad, kaasa arvatud mina, aga mul polnud õrna aimugi mis oli minu nimega pakis. Tegelikult oli asi niimoodi, et mu hostõel oli 11. sünnipäev ja hostema pakkis ühe paki draakoni komme kingituseks Karnale. Õhtul oli ka tal väikest sorti pidu oma sõbrannadega, mis oli kuskil saarel, kuhu me sõitsime paadiga 1,5 tundi. Saar ise oli suht lihtsalt pikniku laudadega ja muu sellise asjaga, et inimesed saaksid sinna sõita ja siis seal kenasti aega veeta. Pidu oli ise "nohiku" teemaline, mis seda tähendaski. Tagasi tulles ma ei tahtnud endiselt minna paadis kajutisse ja otsustasin olla õues, lootes, et mu süda ei lähe pahaks. Õues oli muidu suhteliselt meeldiv olla, aga lihtsalt natukene külm.

Ega jah, raske see elu.

No comments:

Post a Comment