Tuesday, August 16, 2011

Teisipäev

Täna ma üllataval kombel ärkasin enne kümmet, üles korrusele jõudsin küll mingi minut enne kümmet, aga siiski. Juba kaks päeva tagasi oli meil plaan täna minna Preikestolen-ile, mis on umbes 20 minuti autosõidu kaugusel siinsest kodust. Hommukul vaatasime, et ilm on suht kole ja vist ei saagi minna, aga siis viis minutit hiljem oli ilm ilus ja me läksime ikkagi. Parklast on Preikestolen umbes 5 kilomeetri kaugusel, mis on suht üles mäge ja on umbes pooleteist tunni jalutus tee kaugusel. Suhteliselt esimese 30 minutiga ma sain aru, et norrakad on hoopis teises liigas, kui asi puudutab jalutamist mägedes. Nagu ma pidin puhkama neist palju rohkem, nagu iga viie minuti tagant, kuna ma kõndisin lihtsalt neil eest ära ja siis ma ootasin neid järele. Suht palju rahvast oli seal ja teel Preikestolen-i kaljule ma kuulsin eesti keelt, aga see oli suht kiirelt ja ma ei jõudnud midagi öelda. Sinna me läksime 2 tundi ja tagasi läksime vist natukene aeglasemalt. I think that my Norwegian mom keeps up very well considering her age, she told me to write:D.


Ääre peal, 604 meetrit alla.

Päriselt tundub kõrgem

Päriselt võibolla on natukene kõrgem

Et te siis näeksite, et ma ikka elus siin Norras

Praegu me siis sööme Grandiosa pitsat, mis neile väga ei meeldi, aga siiski nad söövad. Samuti nad ütlevad, et ma hindaksin kõiki sööke kümnepalli süsteemis ja kui ma ütlesin, et see pitsa on 8, siis nad olid väga üllatunud ja pereema ütles, et tema arust pigem 3. Aga see on praeguseks kõik.

1 comment:

  1. Hei Rain :)
    Ser ut som du koser deg masse hjemme hos familien min, og jeg håper du klarer å sove i et lilla soverom. Du klarer nok ikke å lese dette enda, men jeg håper du tar det på google-translate eller spør "mamma" eller noen andre :)

    Hilsen Vanja :)

    ReplyDelete